hej igen!

Tja!
Jag håller på fixa en sak i samband med bloggen. Jag kommer dock inte berätta vad det handlar om, men det kommer ta lite tid. Jag kände dock att jag behövde blogga lite för att skriva av mig. Höhöhö. :)
 
Jag har suttit nu en stund och kollat på kläder på Junkyard och blivit smått förälskad i vissa klädesplagg, mehehe. Ibland vill jag bara ha oändligt mycket pengar, så jag bara hade kunnat shoppa hur mycket som helst, hehe! 
 
Lite av mina förälskelse! ;)
 
 
Nu drar jag på lunch, hay! ^^

Kommentarer
Postat av: Lena Björndahl

Jag tror att One.com vore nåt för dig - och så lägger du på ett wordpresstema där! :)

Svar: Hehe, har jag gjort redan, ska bara göra klart allt! :))
neadenlillas.blogg.se

2013-01-16 @ 22:59:27
Postat av: Lena Björndahl

Hehe, bra!

Svar: Jadå! :D
neadenlillas.blogg.se

2013-01-18 @ 04:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0