Some new pics'

Sitter just nu på foto-lektion, har precis fixat klart min julbild och blivit helt klar med min julbild, jag blev rätt nöjd ändå! :)) 
 
Sedan här är några andra bilder som jag fotade i måndagskväll både på Hanna och mig själv. 
 
Efter skolan idag ska jag hem, inte göra så mycket. Jag ska antagligen plugga lite engelska. Hanna och Adam ska på bio och se Twilight, för att Adam inte sett den än. Men både Hanna och jag har sett den, men jag känner att jag vill inte lägga pengar på att se en film jag redan sett, så jag stannar hemma istället. :) Vi får se vad som händer för min del. Jag tror jag ska börja gå rundor på kvällarna. Min sån träning för att bli vig har jag inte gjort på någon vecka eftersom jag varit förkyld och haft hosta, jag börjar återhämta mig nu. Men jag vill verkligen inte bli sjuk så att jag behöver vara hemma, därför jag avstått från träningen. :) 
 
Uppdaterar mer senare ikväll/eftermiddag! Ha en bra dag så länge, puss! :*
 

Kommentarer
Postat av: Laila Berglund

Sååå fint Linnea!

Svar: Tacktack! Jag blev väldigt nöjd med bilderna också! :)
neadenlillas.blogg.se

2012-11-28 @ 10:21:48
Postat av: Gelicaangelica

Blev jätte fint! du har talang

Svar: tacktack! :)
neadenlillas.blogg.se

2012-11-28 @ 11:12:59
Postat av: H

Dem blev fina tillslut bebe, och bilden på dig är jätte fin ^^

Svar: Visst blev dem! :D heheh tacktack bebe ^^
neadenlillas.blogg.se

2012-11-28 @ 11:15:46
Postat av: Lena Björndahl

Det blev faktiskt bättre i s/v men läpparna är fortfarande röda, antar att det ska vara så. Hade jag fått göra nåt så kanske jag hade dragit ner på kontrasten bara precis i kajalen och kanske tonat ner örat en aning - men det funkar 'as is' också! Du är duktigare än du tror, Linnea, mycket, mycket bra gjort att lösa detta precis som du planerade - att du gjorde endast ett avsteg från ursprungsplanen är imponerande, oftast brukar man få göra flera avsteg eller kanske börja från början. Håll nu fast vid detta om du brinner för foto och design för du har absolut förutsättningar! Kram!

Svar: Vad betyder s/v? :/ Okej, jag ska pröva och se hur det se ut men konstrasten och det andra.
Hehe tack så mycket! Så glad jag blir! :D
Ja, jag håller fast vi foto! Kram :)
neadenlillas.blogg.se

2012-11-28 @ 23:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0