Disk och Matlagning väntar..

Ska snart börja diska, så jag kan börja laga mat till mig och Hanna. Hon sitter och pluggar och jag har ingen läxa, eller jag har redan gjort det. Så ja, har ni haft en bra dag idag? 

Min har varit helt okej, lite småtråkig, men så är det när Linn är sjuk, haha. :/ 
Onsdag imorgon, vilket betyder att halva veckan har gått! Nice! :) 
Nu när jag väl tänker efter så jag har inget speciellt som jag ser fram emot.., men det kommer säkert något kul alldeles strax!
Ska antagligen på öppet hus på SSG i Trelleborg på torsdag, ska väl bli sådär kul.. Jag kommer får träffa Ellie och lite annat folk och jag ska få höra Ellie sjunga, det ska bli kul! :D
 
Men nu ska jag börja diska, ha en bra kväll! Puss på er! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: linn

haha men aw,saknar dig sjukt mycket !
vi får ha riktigt kul i skolan nästa vecka hihi.<3

Svar: hehe så bra! För jag detsamma med dig! <3haha jaa! :)
neadenlillas.blogg.se

2012-11-27 @ 21:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0