FREEEDAG! ♥♥♥

Tjaaa! En underbar fredag idag! ♥ Typ helt erfekt! :))
Skola idag ju, som vanligt. Var typ helt normal dag, förrutom massa glada miner, vi fick också våra omdömen. Hade höjt mig i två ämnen, men måste sätta fart lite mer så det blir fler höjningart! höhö
Sedan följde min älskling med mig hem, vi typ hoppade lite studsmatta eftersom det var så härligt väder (andra gången detta året som jag hoppar studsmatta.. xD) Sedan såg vi lite på film & tv och sådär.. Han åkte dock hem för 30 minuter sen, så nu har jag inget och göra.. :/ bäääh!
Vad ska man göra i helgen? Nej, det vet jag heller inte.. :/ Hanna kommer antagligen hit söndag eftermiddag.. :p Annars har jag inget planerat.. :/
Jajo, ha en bra fredagskväll! ♥
En liten bild på miig! ♥

Kommentarer
Postat av: Nealover

Tack för en underbar dag söti <3333

2012-03-16 @ 21:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0