Melodifestivalen-kväll & mys med bästa kompis! ♥

Hejjsan! :)
Sitter här helt glad i min säng för som de flesta säkert vet så gick Loreen vidare i Melodifestivalen, riktigt awesome! ♥ Älskade verkligen hennes låt!
Faktiskt så tycker jag att detta året har det varit ganska bra låtar i melodifestivalen, förrutom Ranelid och Torsten Flink, höhö.
Just nu sitter vi (jag & Ellie) här i min säng och tittar på eftersnacket på melodifestivalen, trevligt trevligt! Fick nyss reda på att Loreen har varit med i Idol,  år 2004, vilket jag inte alls visste om.
Nu resten av kvällen blir det väl antagligen flum, film, snack och godis! & skratt, ofc! ;) höhö
Hoppas ni har en bra kväll, haay! ♥
Här är vinnarlåten.. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Linnéa!

Hut lägger du in en egen header på blogg.se?

Fattar inget,älskar din blogg!!

Kram

2012-03-11 @ 12:09:39
URL: http://filippasuhonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0