Min sista lediga dag...

Min sista lediga dag var idag ju eftersom imorgon börjar skolan igen.. Tillbaka till allt de normala igen, gå upp tidigt, gå i skolan hela dagarna, massa plugg, massa lektioner, dels eftersom jag går i nian så nu på vårterminen har vi nationella prov.. *suck* och vårt kära gymnasieval som vi också ska skicka in våra ansökningarna, det starta nog nästa vecka någon gång.. Men som tur så är jag rätt säker på vad jag ska välja. :)

Aja, idag vaknade jag kl. 7, gick ner och åt frukost, det blev vaniljyoghurt med frysta bär *kaallt* & chaiilatte (♥) som tur inte var så kall, haha. Pappa och jag hade haft en diskussion tidigare på imorse om att ta ner julgranen och jag var den lata som inte orka/ville göra det, men efter den diskussionen kände jag att jag fick lite skuldkänslor typ så jag tog ner granen iallafall för att göra pappa glad, haha. ;p
Efter jag gick jag och gjorde i ordning mig, eftersom jag skulle ta bussen in till Trelleborg och umgås med Ellie.
När jag väl var inne i stan så gick Ellie och jag runt lite bara, sen helt plötsligt kommer Ellies pojkvän komma gående, så det blev att vi umgicks lite med han, sen stack de för jag skulle äta lunch med mamma, min syster och Melker och Ellie och Oliver (Ellie´s pojkvän) skulle gå och handla. Men iallafall det blev kinabuffé, mums! ♥

Efter det gick jag till tandläkaren och mötte Hanna och hennes mamma. Hanna skulle ta ut hennes tandställning och jag hade inget att göra så jag gick dit, haha. :)
Efter hon varit hos tandläkaren så gick Hanna, Ellie, Hannas mamma och jag och fikade inne i stan för att fira att hon tagit ut hennes tandställning, det blev varm choklad och choklad-cookie. (:

Fick också köpt en kofta från H&M..

Och detta linnet från Gina tricot..


Och nu ikväll har jag varit på vårens första gymnastikträning, väldigt skönt att börja träna igen dock märktes det att man inte tränat på ett tag, haha. ;) Men känns bra! (:

Nu ska jag faktiskt gå o lägga mig, läsa min bok, tror jag. Godnatt & Sov gott! (: Imorgon ska man upp tidigt, awesoooome.. -.- :/

Kommentarer
Postat av: ellie

Gör inget om jag tar det linnet av dig när du inte märker ? Mahahaha (6)

2012-01-09 @ 23:05:25
URL: http://screamo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0