Utkast: Feb. 21, 2012

Tjjaaa! ♥
Kvällen/Natten spenderades ju igår hos Ellie. Vi hade först en liten chill kväll, typ Hanna & Ellie låg och sov medans jag satt och hade tråkigt vid datorn, haha. Sedan vid typ halv tolv så vaknade dem och lite senare väckte vi Hanna.
Ungefär vi 1-tiden slocknade jag och då börja Ellie & Hanna att se på film.. Jag vaknade senare vid halv 5 och de var fortfarande vakna och såg film.. skräckfilm.. :/ Jag hatar skräckfilmer!  Men ja, jag vaknade då vid kl.5 fick damp på dem för att de fortfarande var vakna för jag visste att de skulle vara supertrött imorgon, höhö.
Meeen.. vi kom faktiskt upp vid halv tio imorse, gjorde oss i ordning och fixade oss. Sedan åt vi frukost och ungefär vid halv ett- tiden tog vi bussen mot stan.



bajsbajsbajs.. hade skrivit ett helt inlägg, men hemsidan cp:ar sig.. och jag tänker INTE skriva om det!
Ha en bra kväll, adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0