Det blir inte alltid som man tror..

Eftermiddagen/kvällen blev inte riktigt som planerad, för när vi skulle börja träningen så stod vi utanför hallen i ungefär 10 minuter, sen gick jag in på klubbens hemsida och läste att dagens träning var inställd, så vi gick hem igen. ^^
Istället för träning, övertalade jag ut Hanna att ha snöbollskrig med mig, om vi gick och köpte glass sedan. (Vi har inte köpt glass än..) Men.. Jag fick mulat Hanna och träffade henne med snöbollar ett antal gånger och hon detsamma på mig, haha ^^Det var kul! 
 
Men istället har vi mest ikväll chillat, druckit varm choklad, snackat på skype med folk och samtidigt fått lite plugg gjort! Awesome! :)
 
Känner att jag börjar bli trött, så ska snart göra mig i ordning för att gå och lägga mig, så det här blir sista blogginlägget för idag. Godnatt & Sov gott! Puss :* 
 

En bild jag tog när vi stod och vänta vid hallen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0