Söndag ♥

Hej! :)
Just nu ligger jag i min säng med datorn i knät och lyssnar på musik bl.a, väntar också på Ellie. Hon är i duschen och när hon har duschat klart, ska jag duscha. :)
Senare vid 4- tiden ska jag, mina föräldrar och Ellie nere till Smyge och äta mat! Trevligt o mysigt! (:

Nu i helgen eller nej, igår vaknade jag typ vid halv 7, gick ner och fixa mig och sånt. För familjen, min moster & morbror och min systers pappa, farmor och farfar skulle äta frukost tillsammans på Ystads saltsjöbad hotell. :) Vi skulle fira min morbror, mamma och syster för de har fyllt år eller ska fylla år. :) Väldigt trevligt var det! :)
Senare åkte jag ner till Trelleborg, träffade Ellie och Hanna! :D Vi träffade Henke, Holme och Robin, haha skoj typ och galet! :P Vi gick lite på stan också, köpte inget, hittade inget som jag gillade.

Efter en dag på stan följde Ellie med mig hem sen och sov över, vi såg typ film igår och snackade på skype och snackade med varandra. haha :)

Men nu ska jag ner och duscha, ha en trevlig dag! :) tjo. ♥

Jag tror jag börjar bli sjuk, buuhu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0