FREEEEEDAG! ♥

Hejhej alla fredags-mysare/festare/no-lifers och alla andra! ♥
Hur är er fredag? Vad ska ni göra ikväll?
Min fredag kommer iallafall bli allmänt tråkig och rastlös, skulle jag tro. :/ Fast man ska alltid tänka posetivt, så jag hoppas att den blir rolig och mysig! :D

Jag ska typ bara sitta hemma, kanske ser någon film, ska webba med Rasmus och kommer väl sitta vid datorn då, en del. :)

Imorgon åker jag antagligen in till Malmö med Ellie, vi ska shoppa lite inför fotograferingen i skolan. Hoppas jag hittar något! :) Sedan åker vi hem till Ellie och jag tillbringar natten där om planerna går som planerat! :)

Nu ska jag lyssna på fredagsmusik och webba med Rasmus, ha en bra kväll! Cíao! ♥
En ny bild på mig! again.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0