Uppdatering.

Hejhej!
Har inte så mycket att skriva nu för tiden. Men tänkte bara att jag kunde berätta lite vad som händer just nu i mitt liv, typ. ;)
Just nu, eller den här veckan så är jag och praoar på lokal tidningen i Trelleborg, Alltså Trelleborgs Allehanda. Rätt kul, Jag får lov att följa med på uppdrag och sånt och se hur de arbetar. :)

Har precis läst lite i en bok som vi läser på svenskan, Hungerspelen, heter den. Jag tycker den är skit kass, men aja.. Jag får väl hålla ut och läsa ändå... -.- suck..

Ska se film nu, tjoo! :)


Kommentarer
Postat av: andreas

ja vi har också läst nån bok som var skit kass till svenskan men det är jo bara att läsa den snabbt och göra uppgifterna :(

2011-11-10 @ 18:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0