Maaaaaaaaat! =)

tjotjo! ♥
  • Tycker ni bloggen borde förnyas? vad borde jag ändra i såfall?
Idag efter skolan hängde jag med Hanna hem. Jag fick se deras nya chinchilla, verkligen jääätte gullig! ♥
Fast den var lite blyg just då när jag var där, hihi. =)
Annars så tittade vi lite på tv, övade Hanna´s teaterrepliker och typ mest snackade.

Just nu sitter jag och lyssnar på "Hoffmaestro - So you do", har aldrig riktigt lyssnat på just den låten, men den var ju faktiskt bra! :d (y' ♥
Men iaf just nu sitter jag och väntar på min pizza som är i ungen, hehe tjock. x)  & fick precis ett skrik av mamma att den var klar.

Så bloggar mer sen efter jag ätit! Ciáo! ♥♥

Kommentarer
Postat av: Lena Björndahl

Nu när pappa kan Wordpress borde ni kolla på deras online-variant som också är gratis, din adress skulle bli typ neadenlilla.wordpress.com... mycket bättre funktioner och möjligheter att lägga upp olika designer...

2011-04-06 @ 00:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0