Älska mig! ♥

Hej!
Just nu umgås jag med Hanna. Vi har precis sett en serie/film på youtube "Älska mig", hette den.
Den var rätt bra, tycker jag. Fast egentligen en sån film man borde se i skolorna istället speciellt på högstadiet för den handlar om mobbing, vänskap och kärlek! Passande, tycker jag! :)

Ikväll ska jag bara packa, tror jag och kanske snackar med en kompis! :) Skoooooooooj speciellt att snacka med kompisen, hehe ;p.

På fredag är det avslutning i skolan och då åker jag, Hanna, Mamma och Pappa också till Italien längtar så j*****vla mycket! :D hihi, Ska bli sååååååå nice! ;))

Bloggar mer ikväll, tjaaaaaa! (:

Den här bilden är i Prag som vi såg och alla låsen ska symbolisera kärleken som kopplades ihop, eller något sånt? :p hihi, har fått hjärnsläpp x) :o

Kommentarer
Postat av: ellie

så fucking avundsjuk jag är !

:(

2011-06-15 @ 23:48:37
URL: http://doxx.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0