bääääääh! ♥

Igår var jag i stan med Ellie som jag skrev i förra blogginlägget. Jag köpte ett linne och strumpor, jag behövde nya strumpor och dem var faktiskt coola! x) hehe (a)
Det blev ingen sushi igår, men vi mötte istället upp min syster, hennes sambo och deras son och åt glass med dem. :)

Kvällen igår var helt ok! :) Vi var och titta på båten Sedov som kom från Ryssland som hade lagt till i Trelleborgs hamn. x)
Idag vaknade jag typ vid halv 10, sen låg jag kvar och tittade på mtv först, sen starta jag en film, fast såg itne klart den ;), får göra det ikväll! :)

Men idag skulle jag tvätta kläder och fixa med tvätten, men liksom det är ju så här att tvättmaskinen tar någon timme + torktummlaren tar också någon timme, så där är 2 timmar och vika tvätten tar typ 15 minuter kanske, så vad ska jag göra resten av de 105 minuterna som är kvar? :o Hjääälp mig folk! :o Hatar att inte ha något att göra! :o

Och jag skulle egentligen packa idag också, men de mesta kläderna ligger ju i tvätten :o, suck!
Jag tror jag ska gå ut och gå, fast först fixa mig! :o

Bloggar senare, tjo! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0