school tomorrow! ♥

Hej!
Har duschat och sånt nu, eftersom jag var på gymnastikträning innan, det gick bra & va kul. Just nu håller jag på och chattar med Andreas och lyssnar på musik. :p

Imorgon är det skola, ska bli rättså skönt, tycker jag. Ha slappat väldigt mycket det här lovet och umgåtts och haft kompisar som sovit över och sovit över hos kompisar, haha. x) Men det har varit ett väldigt bra lov! :)
Tack till alla som jag umgåtts med på lovet, det har varit kul! :D ♥

Ja som jag berätta.., Imorgon är det skola och den här terminen ska jag höja betygen mycket! :o
Ska snacka på lektionerna asså med läraren då ;)
och göra bra ifrån mig! we will see how it goes tomorrow! :p

Men ni får ha en super bra kväll, ska ner nu och se spårlöst med päronen, tror jag! :)
Hejjjsvejs!

naaaaaaaaaaaaaaaaaaatti! :)

Lite raketer från nyårsafton!

Kommentarer
Postat av: Andreas

HAHA, nu sa su att du skriver med mig :P

fick du då gjort bra ifrån dig i school today?



Andy :P

2011-01-11 @ 15:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0