maaaaaaaaaaaat nu! ♥

tjoo! ♥
Det var ett tag sen jag bloggade, har inte hänt så speciellt mycket.. eller okej kanske. :p
I helgen sov ellie här natten till lördag, sen åkte jag till ellie och sov där med Hanna också, och på söndagen va vi lite på stan och sånt! :)

Idag har inte hänt så mycket, elr jo en sak som jag gillar!
Att folk säger till annat folk som är sjuka i huvudet eller helt enkelt inte tänker! :)
Duktigt gjort! Hade viljat göra så själv om jag vågat. x) hehe

Ikväll eller vid kl. 7 ska jag dra till träningen, min grupp där jag är med i, ska ha redskap idag och dem andra styrketräning. hihi :p

Hmm.. händer det något skoj i veckan?
Jo.., imorgon ska alla 8:or gör något test-sak till en teknik tävling inom No! spännande, tycker jag ! :D Tänk så går det bra för vår skola, muhahah coooaaooaaoaolt! ;)
Sen på tordag ska jag på någon gudtjänst med konfirmationen eftersom jag konfirmerar mig, det ska handla om förintelsedagen. Det ska väl bli kul/Spännande. :)
Hmmm... sen kanske imorgon ska jag åka och bada med hannorna. :p fast jag tror inte det blir av för vi ville ha med ullis! Wooho! :p♥
Nu ska jag ner och laga mat, sen ikväll efter träningen ska jag se ett program på tv! :D & pluggiiiiiis! :o
Have a good day! Haaij! ♥

Jag måste lägga in någon bild nu.., det va lite längesen x)

Höhö, det här är en bild på mig som min syster tog! hahah x) Lite knas bild.., maybe xd




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0