Orientering :)

Tjotjo! :)
Det här blir ett snabbt blogginlägg! Ska snart åka till Konfirmationen :p

Ska bara berätta att i Söndagskväll åkte pappa och jag till Revingehed och fotade djur. Jag fick jätte fina bilder + såg 2 Ugglor! =)

Men idag har jag varit i skolan ju, men ingen vanligskoldag för vi har haft orientering hela dagen i någon skog. :p
Har varit rätt kul, fast blev inte så nöjd med tiden vi fick :/ Men vi hittade alla utom 1 station och vi kom iallafall i mål! :D Hahah, Nu snart ska jag ju åka till Konfirmationen och idag ska vi snacka om vår konfirmationsresa, för att nästa fredag åker jag och min konfirmation´s grupp till Tjeckien (Prag). Wiiiiiiiho! :D skit kul, ska det bli! :d

Men nu måste jag åka iväg! :)
Bloggar senare ikväll, när jag kommer hem! hejhej :)

Kommentarer
Postat av: Ellie

du får ju lägga upp bilderna på djuren :)

Och dessutom var vi bäst på orienteringen :D



Du jag och Hb borde typ gå någon kartläsar-kurs :D

2011-04-27 @ 21:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0