FREEEEDAG & LOOOOV! ♥

Okej, tjena! ♥
Idag är det FREDAG och det är LOOV! ♥♥ Loove it really much! ♥

Ikväll eller nej, vid kl. 5 så kommer Hanna hit här och jag spenderar kvällen med henne, skoj! (y' Vi har bestämt att vi bl.a ska baka! haha :p

Imorgon blir det att gå upp tidigt för då ska hela familjen vara hos Mia, vår frisör. Och ja, Hanna ska följa med dit fast hon lämna oss där och går till hennes teater. :) Sen efter jag klippt mig ska jag gå ner till stan och möta upp ellie + köpa lite saker jag behöver t.ex puder, mikrofon till min data (hehe, min gamla gick i sönder x)) och ska lämna tillbaka en ring som var i sönder när jag köpte den, fast det märkte nt jag. :(


Men iaf, dagen har varit bra. Riktigt chill dag! :d
Vi har haft idrott, svenska, Engelska, So och idrott! Chilli! ;) haha (istället för chill xd)


Ha en bra dag, nu ska jag ut och hoppas studsmatta elr sola på studsmattan ;)♥
Cííííííííáo! ♥


Kommentarer
Postat av: andreas

är det du på bilden? :)

2011-04-19 @ 19:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0