Fortsättning på förra blogginlägget! ♥ (fast jag hade matpaus därför blev det såhär..) ♥

Såå tillbaka! :)
(Ni måste läsa förra inlägget för att fatta det här inlägget.) Men efter att solat i typ 30 minuter kom mamma och hämta mig och som sagt så hängde Ellie med mig hem. På kvällen såg vi typ på början av "Black Swan", den verkade bra, men lite komplicerad. :/ Och sen nörda vi oss på Skype med lite olika kompisar, rätt kul faktiskt! :)

Imorse vaknade vi vid halv tio- tiden. Åt lite frukost och sånt, sen fixade vi oss. Efter det hade vi typ inget att göra så vi bestämde att vi skulle skriva olika lappar med förslag och då blev det Ellie´s förslag att spela "Lips" på xbox 360 (man sjunger på spelet), så jaa.. vi sjöng, rappa och skrek. haha x) Sjukt skoj! ♥ Fast jag har kommit på att rappa är inte min grej, haha x).
Efter vi sjungt i typ 1 timme kanske så åkte Ellie hem och jag blev sittande här och blogga och lyssnande på musik, haha. :p

Imorgon ska man umgås med Nea på dagen, skulle på något möte, vet inte riktigt vad för något. Sen på kvällen ska Ellie, min mamma och jag gå på Hannas och Ullis och lite andra kompisar´s teateruppvisning. :D Det ska bli riktigt kul faktiskt, tror att dem är väldigt duktig! (y':d ♥

Men vi hörs imorgon! Ha en super bra kväll! ♥
Själv ska jag se film och plugga, tror jag. eller njaae.. vi skippar plugga! Men se film ! =)
Hahah, har ni något tips på någon bra film? :p
Cíiao!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Tack för igår och idag ! :D

Hade sjuuukt kul xD

mycket skratt och "o"-miner xD

As tråkigt nu ju :(

Ses imorgon !



Pusssss

2011-04-19 @ 19:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0