TGIF!

Fredag idag, det är härligt! :)
Sitter just nu på engelsklektion, första och sista lektionen för dagen, det är nice! (: 
Efter jag slutar vilket är om typ ca. 40 minuter så ska jag och Linn dra hem till lägenheten, äta lunch, ta oss vidare till stationen, sedan ta oss hemåt, båda två. 
 
Ska bli skönt att komma hem och ta det lugnt, ska även se min nya film som min snälla pappa beställde till mig i Onsdags. Det är "Step Up Revolution", den verkar så bra & ball! Dessutom har jag sett alla andra tre filmerna så jag vill jätte gärna se den här också! :)) 
 
Här är trailern till den! 
 
I helgen vet jag inte riktigt vad som händer, hade egentligen planer på vad jag skulle göra.. Men de sket sig, tror jag. Jag hatar när man förväntat sig saker, men sedan blir det inte av och man blir ledsen/besviken. Det är så jobbigt! :( 
Aja, vi skaffar planer, vi skaffa saker att göra! Jag hoppas min syster, hennes sambo och Melker kommer till oss i helgen! Jag saknar dem! :( ♥
 
Pussar! ♥

Kommentarer
Postat av: Candice

Den grymt bra , du kommer inte bli besviken iallafall ^^

Svar: Hehe, nädå! det blev jag inte, den var as ball & bra! :))
neadenlillas.blogg.se

2013-01-18 @ 10:33:44
URL: http://nattstad.se/Candice.farcinsen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0