Music in my ♥!

Musik är något jag lyssnar på musik någon gång, varje dag. Antingen lyssnar jag när jag duschar (sant faktiskt), fixar mig på morgonen, umgås med vänner, lagar mat, städar, går, sitter på lektion, har rast, äter, ska sova eller när jag pluggar. Ja, på massa olika ställen. Musik i min vardag gör dagarna mycket bättre, det går lättare och snabbare, liksom.
Om musik inte hade funnits däremot vet jag inte riktigt vad jag skulle gjort.. :/ Det hade varit svårt och jobbigt! 
För mig är musik en av mina glädjespridare! Jag älskar musik! 
 
Jag lyssnar helst mycket på "ny" musik. T.ex hiphop, RnB, pop, Rock och lite annat också. 
Om jag ska välja bland någon radiostation som jag helst skulle vilja lyssna på, då skulle jag välja "NRJ", "Mix Megapol" eller "Din Gata".
 
Hur mycket brukar du lyssna på musik?
Vad för sorts musik lyssnar du på? 
Vad tycker du om musik överhuvudtaget? 
& Vilka radiostationer brukar du lyssna på? 
 




(Bilder från weheartit.com)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0