Plugg, plugg & plugg! (:

Tjjaa! 
Nu är jag hemma, håller på att plugga. Har precis gjort klart engelska så nu ska jag bara göra en redovisning om hur det är att ha ett aktiebolag och hur det är att ha ett enskilt företag, sen är jag klar med mitt pluggande! 
Sen går jag vidare till att vika min underbara tvätt som jag visade igår, haha. Den ska vikas! Woooho! FUN.. -.- 
Sedan vidare till något ännu roligare.. Diska! -.-
 
Seen ska jag ner och möta min älskade Ellie ♥ på stationen, som jag snackat så mycket! hiihi ((: 
Förra gången hon var här blev inte så lyckat, för jag hade så mycket att göra och jag var inte på så bra humör. :/ 
Så den gånger ska bli bättre! För den gången är jag på strålande humör och längtar efter henne, hehe! 
Nu ska jag fixa mina redovisningar, så jag kan börja diska och sånt! Så här är fint! :) ♥ 
 
Ha en bra eftermiddag, hörs ikväll! ♥
 
Ni får en härlig höstbild från min Instagram! (: Puss på er! :*

Kommentarer
Postat av: petra bergholtz

både härlig och fin :)

Svar: tack! :)
NEA DEN LILLA / Linnea

2012-09-27 @ 16:39:28
URL: http://petrabergholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0