Hemma nu! (:

Hejsan! 
Nu är jag hemma efter en dag i skolan, har haft Digitalt Skapande, där vi arbetade med animation också fick jag lov att pröva på att göra en knapp (eftersom jag var sjuk förra tisdagen, så gjorde inte det då). Ska visa en bättre bild på den nu! Blev väldigt nöjd med den! (: 
 
Sen har vi haft klassråd, nu sista lektionen. Det var drygt, men ändå helt okej väl. Fick som uppgift att skriva om våra drömmar och mål i livet, i utbildnings väg då. Och blablabla... 
 
Ikväll har vi Badminton- träning för första gången. Ska bli kul, hoppas bara vi får träna, haha! (: 
 
Här är en bättre bild på min knapp! (:

Kommentarer
Postat av: pojkvänmakke

riktig fin knapp älskling!

Svar: Tack älskling! <3
NEA DEN LILLA / Linnea

2012-09-25 @ 18:51:34
Postat av: Lena Björndahl

Snyggt! Text är nästan löjligt svårt att sätta snyggt, ett bra sätt om intresse finnes är att klippa ur tidningar och sånt och skapa en egen exempelpärm att kika i och få inspiration. :)

Svar: Tack! :D Ja, det lät som en bra och intressant idé! :))
NEA DEN LILLA / Linnea

2012-09-26 @ 21:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0