Freeedag! ♥

Godmorgon! ♥ 
Har ni sovit gott? Det är jag, men dock så gott så jag bara ville ligga kvar och fortsätta sova, haha! Sånt är jobbigt, för istället fick jag gå upp ur min varma säng och gå och duscha och sen nu har jag packat min väska som ska med hem idag. Jag tycker det är så svårt att packa för jag vet aldrig vad jag ska packa ner och hur allt ska få plats? :/ Någon som har samma problem? Har ni några tips hur man kan packa smart? 
 
Vad ska ni göra i helgen? Jag ska iallafall hem idag, vet inte riktigt när det blir dock.. Sedan sova hemma ikväll och umgås med mina föräldrar. Sen imorgon ska jag till älskling och sova där. Han har planerat att vi ska åka och hämta sushi, hyra film på hemmakväll och köpa godis, så en sammanfattning sushi & filmmys! (: mysigt! 
 

Nej, nu ska jag gå och göra frukost! Vad brukar ni äta till frukost? 
 
Vår skinka var slut, så för mig idag blev det äggröra, mums! 
(Kanske inte ser så gott ut på bild, men det var väldigt gott & dålig webbkamera bild, förlåt! ♥)
 
Nu måste jag sätta fart, hörs under dagen! hay 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0