Första träningen på flera månader leder till kraftig träningsvärk!

Hade första badminton träningen igår och det märktes gaaanska mycket att jag inte tränat på länge, haha! Sån träningsvärk idag.. :/ Men det är skönt ändå att börja träna nu igen! Jag tror jag ska börja träna där, fast vet inte riktigt än.. Ska pröva några gånger till! 
Men det pinsamma igår var att det var typ bara små barn, typ 10- 13-års ålder.. :/ haha! 
Fast där var äldre folk som brukar vara där, men inte vad där just igår. Men det är sporten som räknas och jag älskar att spela badminton, så att jag bryr mig inte speciellt mycket! x) Fast.. det tråkiga igår var att jag kände mig jätte dålig för att de mindre barnen var jätte mycket bättre än mig, wääh! :( 
 
Aja, just nu sitter jag på lektion och är as hungrig! :o Har snart lunch som tur är, typ om ca. 10 minuter ^^
Ska ha Svenska sen, blöööö.. tråkigt! :( 
 
När jag kommer hem ska jag plugga satan! haha
Har typ helt mycket läxor och måste börja planera mina läxor. Men nu ska jag börja packa ihop till lunchen! 
Ha en bra dag, hay! (: 
 
En ny bild på Hanna som jag fotade igår, blev väldigt nöjd med den! (: 

Kommentarer
Postat av: Lena Björndahl

Kanonbild!
De andra ovanför är också fina, denna är bäst. :)

Svar: Tack! :) Jag gillar den bilden väldigt mycket också!
NEA DEN LILLA / Linnea

2012-09-26 @ 21:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0