Nya bloggen?

Som ni kanske ser så håller jag på att göra lite ändringar på min blogg. Jag ska försöker börja ta det här med bloggen lite mer seriösare och bli lite som alla andra, t.ex. att lägga upp outfitsbilder och sånt, låter det bra?
 
Jag vill gärna ha en blogg som peppar mig själv och som gör att jag känner att jag får lust till blogga. Och det är där ni, mina bloggläsare kommer in i bilden. Det hade varit en sån bamsetjänst om ni börja kommentera ännu mer än vad ni gör nu, jag får några få kommentarer så som bloggen är nu, men kommenterar ni ännu mer, så får ni en blogg som blir ännu bättre, vad sägs om den dealen? ;)
 
Hoppas ni hänger på med den dealen, då blir jag glad!
Puss & kram på er! Nu ska jag plugga! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0