Träning påbörjad!

Satt här hemma vid datorn med en kopp te och spelade lite julmusik.. Sedan började jag dansa och kom på att jag hade en tanke förr om att jag ville bli vig, igen..! (har varit det förr)  
 
Så jag bestämde mig för att börja ta den idén seriöst! Så jag började träna, tänja på kroppen och sånt. Ska försöka göra det varje dag, också får vi se hur det går! :))
Det blev också lite styrketräning, bl.a armhävningar (ca. 40), situps (ca. 30) och brygga 2 ggr (totalt 2 minuter), härligt! Ska börja hålla koll på det mer och förbättra mig! Ohyeah! 
 
Så här duktig/dålig är jag just nu, höhö! Ska bli bättre! (: 

 
Kan ju gå ner i brygga också! 
 
Men jag ska bli duktigare, håhå! 
& vi börjar träningsperiod med att gå och lägga oss, så godnatt & sov gott! ((: :*
 
Att veta att du mådde bra och att få höra din röst, gjorde mig så glad! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0