Söndag, mysiga söndag. ♥

Hej!
Gick upp halv 7 imorse, fixade mig sen åkte jag och mina föräldrar till Ystad saltsjöbad och mötte upp resten av familjen och moster & morbror. :) Där åt vi frukost och sånt, väldigt gott! ♥
Sedan stack vi till lägenheten för att lämna min packning, för att jag skulle slippa ha den senare när jag skulle dra dit. Efter det åkte vi hem till min moster & morbror och där fika vi lite och sånt. Jag fick födelsedagspresent av dem, fick en ny resväska som jag ska ha när jag transporterar saker mellan lägenheten här i Ystad och hemhemma och så fick jag en tröja, från Gant. :)) Jätte fin!  ♥
 

Efter att vi hade varit där blev klockan närmare halv 2 när vi var i Ystad igen och vi skulle lämna saker i lägenheten och då kände jag att det var onödigt att åka hem och sedan till Ystad igen, så nu sitter jag här i lägenheten med musik i högtalare, såklart! (: 
Ska fixa lite saker, sedan skriva ner köplista och sånt. Ska ju gå och handla sen när Hanna kommer hit. 
 
Aja, nu ska jag fixa lite här! Hoppas ni har en mysig söndag i det mysiga söndagsvädret, pusshej! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0