Smått ilska syns till.

Sitter just nu på lektion, typ mentorstid. Just nu är jag kind of irriterad! 
Varför får aldrig min klass sovmorgon? Jag börjar varje dag 08.15 och slutar nästan varje dag kl. 15.15..
Imorgon på vår första lektion så ska vi arbeta utan lärare, så varför kan vi inte ha sovmorgon då? :o
På torsdag på vår första lektion så ska vi också arbeta utan lärare igen, varför kan vi inte få ha sovmorgon då? 
Visst, vi kanske precis har haft lov, men so?! Jag är 15/16 år och behöver sova och jag vill sova längre någon morgon, förrutom på helger! hihi (a) 
 
Aja, igår skrev jag ju att jag hade varit på en hård badminton träning och ja, jag gick träningsvärk efter träningen och idrotten i skolan, haha. Nice! ;)
Ikväll är det träning igen, hoppas på inte lika hård, hehe! För då kommer jag vara helt slutkörd imorgon.. x)
 
Nu ska jag fokusera och göra lite nytta, höhö! Vi hörs, puss & KRAM! 
 
Coolt att jag är så här vig va? ;) haha 

Kommentarer
Postat av: Lena Björndahl

Fantastiskt vig!
Näh, du får helt enkelt lägga dig tidigare, då kommer det att vara roligare att gå upp :))

Svar: Hehe, tack! :) Jag får väl göra det, ibland iallafall! ;p
neadenlillas.blogg.se

2012-11-06 @ 15:32:11
Postat av: Lena Björndahl

En privat kommentar här:
Ännu ett tips... dom tar aldrig slut, ser du, det bara är så! :)
Irriterad, inte irreterad!

En annan sak:
När man börjar lära sig läsa så ser man bokstäver.

När man kan läsa så ser man ord istället enskilda bokstäver sammansatta till ord.

När man är duktig på att läsa - då ser man inte varken bokstäver eller ord utan bilder. Man vet hur ett ord ser ut, man läser det inte.

Den som kan läsa snabbt och klarar av stora stycken ser större bilder, man har övat sig så att man inte läser alla mellanorden, "att, det, hur, och" - och så vidare - dom hoppar man över för man vet att dom finns där, i bilden!

Men... !! ...när man som du och väldigt många andra gör ibland - när ni INTE använder punkt och kommatecken rätt - då blir det en jäkligt konstig bild... den funkar inte, man kan inte känna igen orden...

Kolla din presentation, Linnea, den är...haha, jobbig!!
Inte dina ord utan HUR du skrivit ner dem via tangentbordet. Jag tror inte att du har läst igenom den alls ;)
Fixa, snälla, så blir det fint och snyggt!
Det bästa sättet är att läsa det man har skrivit högt - hackar man sig så är det fel nånstans!

Haha, hoppas att du tar det som en vänlig omtanke, min brorsdotter ska ha det fint hos sig och att du inte tycker det är som en gnällig kärrings tyckanden - du vill ju faktiskt ha en snygg och bra blogg och då är orden och HUR man sätter dem viktigt, lika viktigt som innehållet, tänk dig ett foto med taskig fokus, inte lika kul som en bild med härlig skärpa ;)

Kram! :)

Svar: Haha, jag förstår vad du menar och ja, jag ska fixa till min presentation. Det var mest det att jag fixade min design på min lektion idag, höhö. Sedan hade jag inte tid till att fixa presentationen också, men jag ska fixa den. Jag lovar! Tack för du hjälper mig & rättar mig, det uppskattar jag! Kram :)
neadenlillas.blogg.se

2012-11-06 @ 15:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0