Ska ni dela upp eller ska jag?

 
Jag blir så sur.. 
Vi ska göra grupparbete, läraren frågar "Ska jag dela upp er eller ska ni göra det själva?" 
De flesta säger "själva".. Min ända tanke är "Nu kommer det här blir skit.." 
För alltid när man delar upp själva, så blir det "de kompisgänget" och "det gänget" och sedan liksom resten som blir kvar.. 
Och jag hatar verkligen det, för det är så dålig uppdelning. Hur ska vi bli sammansvetsade om vi jobbar med samma hela tiden? 
Så korkat, så egoistiskt. 
 
Aja, nu ska vi arbeta. Ha en bra dag! 
 
Eller... 
Det är torsdag idag. Jag har skola till kl. 3, efter skolan ska jag ta tåget till Svedala och sedan ta bussen till Trelleborg för att gå på öppet hus på SSG (Söderslätts gymnasiet), för att lyssna på min Eeeellie när hon ska sjunga och träffa lite andra kompisar, det ska bli kul att komma dit! 
Kommer hem någon gång ikväll, så vet inte om jag uppdaterar ikväll eller inte. Vi får se. 
 
Aja, nu ska vi arbeta, pusshaj! :*

 Min söta kompisar! 

Kommentarer
Postat av: Lena Björndahl

Bra att du funderar över bakomliggande orsaker, det är smart!

Svar: Jag är lite smart, sådär ibland. Hehe ;)
neadenlillas.blogg.se

2012-11-30 @ 12:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0