Ska man kanske sova?

Jag har haft sån härligt kväll inte gjort särskilt mycket alls, bara tagit det lugnt, snackat med olika folk på Skype och Hanna har typ suttit och spelat sims 3 på min andra dator, hela kvällen, haha. ^^
Jag har pluggat lite matte också, så duktig som jag är! ;) 
 
Nu tänkte jag gå och göra i ordning mig till att gå och lägga mig. Imorgon händer inte så speciellt mycket.. 
Förmiddagslektionen imorgon är lärarfri igen.., hade ingen lärare på dagens förmiddagslektion iheller. 
Sedan har jag matte på eftermiddag imorgon, tråkigt.. Menmen, man får göra det bästa av saken! ;) 
 
Sedan imorgonkväll ska Hanna åka och rida, vad ska jag göra då? :o 
Blir väl en lugn kväll igen, lite pluggande antagligen. Aja, blir säkert bra! 
 
Ni får sova så gott, Godnatt! Puss :* 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0