Saknaden är stor! ♥

 
Sitter just nu i klassrummet, här på skolan. Jag har rast just nu, annars har jag DS (Digitalt Skapande). Vi håller på göra våra flashpresentationer, rätt kul fast svårt.. :/ 
 
Tisdag idag, vilket betyder att jag ska egentligen sluta 13.15, men jag går på extra matte så jag slutat 15.15. Aja, gör ingenting, har ändå inget att göra hemma.. Jag och hanna har badminton-träning ikväll också, men tror jag ska skippa det, dock. Börjar bli helt förkyld och ont i halsen.. :( As jobbigt! 
 
Till något helt annat, är det bara jag som längtar grymt mycket tills julkalendern, snö och julstämningen?
Jag längtar iallafall grymt mycket. Tycker det ska bli så mysigt, sen också att man har typ en hel lägenhet som man kan få julpynta och sånt också, hehe. :D
 
  
Nej, nu har vår rast tagit slut, så nu ska jag fortsätta jobba! Ha en bra dag, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0