Så blir du frisk.

Sitter just nu hemma i soffan och spelar upp en låt för Hanna som jag upptäckte idag på Spotify, som jag bara fastnade för sååå mycket! Riktig mysig låt!  ♥
 
På sista tiden har jag fått en sån stor crush på One Direction, så det är inte sant! x) Helt galet! ♥
 
Till andra saker..
Skulle tränat nu ikväll, men jag skippar den eftersom som jag mår som jag gör.. Har blivit förkyld nu också och har ont i halsen. Men jag sköter om mig, klär mig varmt, dricker ca. 3 koppar te varje dag, tar halstabletter och äter saker som gör en bättre! (y) haha, jag hatar verkligen att hålla på/vara sjuk! :o 
 
Men istället för träningen ikväll så blir det väl att plugga till matteprovet som jag har på torsdag, som just nu verkar det som det kommer att gå bra! Håller tummarna för mig! ♥
Annars kommer jag ta det rätt lugnt ikväll typ dricka te, chilla vid tv och datorn. Kanske snacka skype, vad vet jag? :)) 
 
Men ni får ha en bra eftermiddag/kväll! Uppdaterar kanske senare! Pusshejj :* 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0