Regn, regn och åter regn.

Tillbaka från lunchen nu, ska ha matte nu ändå tills kl. 15.15, inte alls taggad.. höhö. 
Hela klassen stack på lunchen 30 minuter tidigare idag, hade ju ändå inget att göra liksom. :) Idag åt vi kycklingfilé med ris och någon sås, helt okej gott. Kunde varit godare, hehe ^^
 
Denna dagen är tråkig. Det är så konstigt när det regnar ute när man är i skolan, då blir man bara trött och deprimerad. När man är hemma och det regnar ute, då är det bara jätte mysigt! Men varför är det såå? :o 
 
Hoppas ni andra har en bra dag, har inte så mycket mer just nu för tillfället att skriva. Uppdaterar säkert när jag kommer hem från skolan. 
 
Byes. 
 
Ni får en bild på mig och Hanna när vi åkte skidor förra året.

Kommentarer
Postat av: emma

Vilken mysig bild:)
skulle även betyda jätte mycket om du ville rösta på mitt bidrag nr.10 i fototävlingen på denhär bloggen: http://pontusgranlund.blogg.se/
skulle verkligen vara jättesnällt då jag endast behöver ca 10 röster:)

2012-11-09 @ 18:22:50
URL: http://photoandinspiration.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0