Plugg väntar..

Sitter just nu här hemma framför datorn och lyssnar på musik och funderar på vad jag ska plugga på först.. ? :/
Engelska, Matte eller DS (digitalt skapande)? 
Tänkte liksom få undan lite saker ikväll som jag ligger efter i, i skolan, eftersom hanna inte ska vara hemma ikväll typ, för jag är mer koncentrerad när jag är ensam, vilket gör att det blir lättare för mig att plugga, hehe. (Inget illa menat Hanna, men du vet hur jag är ;)) 
 
Efter jag pluggat får jag se vad som händer, kanske drar upp till Adam, går ut och går eller bara sitta hemma och chilla? Man behöver ju såna kvällar också! ;)
 
Imorgon fyller jag år och jag längtar ganska mycket just nu, eftersom både Ellie och Markus kommer hit och det ska bli kul, hehe! :) Får se vad vi gör ^^, jag vet inte om de planerat något iallafall.. x)
 
Nej, nu ska jag börja plugga och digga musik, hehe! Ha en fortsatt bra eftermiddag, puss på er! ♥

Får bli en sån här bild idag, från min Instagram.. men bara för att ^^♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0