Plugg, plugg, plugg...

Sitter just nu här här hemma i lägenheten med hörlurar i öronen och försöker hitta intresset till att plugga lite matte, håhå. Det går sådär.. :/ 
 
Ikväll skulle Hanna och jag varit på badminton träning, men vi ströck tyvärr det från listan ikväll, för jag måste plugga. Som säkert många säger, skolan går före! 
 
Aja, så ikväll istället ska jag plugga matte och lite andra ämnen, sen sova! Och inatt ska jag försöka sova, det var as jobbigt inatt när jag inte kunde sova.. fick typ värsta panik/ångest för att jag inte skulle vakna för att jag inte hade sovit tillräckligt, men jag kom upp, jag! Som tur var.. ^^
 
Aja, ska plugga nu, pusshej! :*
 
Bilden har inget med inlägget att göra! :)
 
Jag älskar mina fina vänner! ♥

Kommentarer
Postat av: Ellie

Älskar egentligen dig också men när du la ut den bilden börjar jag tvivla </3

Svar: Den har jag ju lagt ut innan? :3 <3
neadenlillas.blogg.se

2012-11-13 @ 18:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0