Min älskade vän! ♥

Tja! 
Sitter just nu här i min säng hemma i byn och lyssnar på musik, umgås också med Ellie! 
Asså jag älskar verkligen den tjejen, hon är verkligen min bästa vän! ♥
Har varit kompis med henne i lite mer i elva år och ångrar verkligen inte att jag träffa henne! hhåhååh (: 
Hon är så söt, bäst, fin, awesome, cool, omtänksam, pålitlig till max, konstig, knäpp, glad, galen och såå mycket mer! ♥ 
Hon är verkligen den personen jag kan vara som knäppast med och hon kan alltid få mig att skratta, haha! Finns inte en ända gång som vi umgåtts och inte skrattat, haha! Vi är så lika, fast ändå inte! :))
 
Aja, som sagt umgås med henne och nu ska vi dra ut och hitta på något! Vi får se! :))
Sedan avslutas kvällen antagligen med film och goa saker! håhå (: 
 
Hoppas ni har en bra fredagskväll! Det har jag! ^^
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH, älskar dig också bästis! <3
DU ÄR BÄST! <3333333

Svar: Hihi, älskar dig också bäästis! VI ÄR BÄST! <333 haha
neadenlillas.blogg.se

2012-11-30 @ 21:53:01
URL: http://rosapyjamas.blogg.se
Postat av: Lena Björndahl

Så härligt!

Svar: Visst är det! :D håhå
neadenlillas.blogg.se

2012-11-30 @ 23:32:59
Postat av: Gelicaangelica

Gillar!

Svar: håhå! :)
neadenlillas.blogg.se

2012-12-01 @ 12:03:17
URL: http://Gelicaangelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0