Måndag! ♥

Ska skriva snabbt innan jag ska börja arbeta! 
Vaknade idag vid halv sju, rätt trött.. pga att jag inte kunde somna igår.. :( Låg vaken till ca. 1-tiden.. :( buhu! 
 
Aja, pigg och vaken nu! Sitter på samhällskunskapsletktion och hade idrott innan. Vi hade idrott med idrotts-klassen, haha. Var rätt kul! Vi spelade innebandy och dansade. x) 
 
Nästa måndag ska vi ha innebandytunering heela dagen, ska bli 'kind of' kul! Men man får ju tänka på betygen! ;) 
 
Aja, nu ska jag börja arbeta, hoppas ni har en bra måndag! Ikväll blir det att plugga massa för min del! 
Uppdaterar sen, puss! :*
 
obs. 3 DAGAR KVAR! ♥
Ni får en Instagram-bild, från typ onsdags! (Instagram @Linneaandreasson) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0