Lunch

Sitter just nu här hemma med musik från datorn och käkar pytti panna, väldigt gott! håhå :))
Vi fick sluta 1 timme tidigare från idrotten idag, pga sjuk lärare, så ännu gång hade vi typ lektion utan lärare, men aja.. Det gick bra för dem ändå ju ^^
 
Men fått gjort lite saker på lunchen iallafall, vilket var bra! Jag har diskat, gått och handlat saker som vi inte handlade igår och äter nu. Jag börjar 12.15, så måste gå tillbaka till skolan om ca. 15 minuter. ^^
 
Vad åt/äter ni till lunch idag? Något gott? Tell me, jag vill veta! 
Så lämna en kommentar, och berätta! 
 
Ha det så bra så länge, puss :*
Jag har insett mitt misstag och jag ska fixa det.
 
Jag var på kalas hos min syster igår ju, hennes son Melker fyllde 2 år, kommer ni ihåg att jag skrev om det? ;) 
Det här var hans tårta som min syster hade gjort, fin va? ♥

Kommentarer
Postat av: Philip

Jäkla cool tårta :)

Svar: Jao, den har min syster gjort! :D
neadenlillas.blogg.se

2012-12-01 @ 22:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0