Lördag, vad händer? ^^

Nu har jag precis ätit middag med mina föräldrar, det blev soppa till förrätt och kött med grönsaker till varmrätt, jätte gott! :)
 
Ikväll vet jag inte vad som händer.. :/ Hade gärna velat göra något, men tror bara jag ska vara hemma och chilla, kanske plugga lite mer matte. Fick inte så mycket gjort innan, hehe x) 
 
Idag är det bara 5 dagar kvar tills jag fyller år! hiihi (: Ska bli kul att fylla år! 
håhåh, man ska ta vara på dagen, fast det ska man göra varje dag! jao :)
 
Aja, nu ska jag hitta på något, vet inte vad! Ha en bra kväll folks, pusshaj! ;)
 
Bild från min Instagram @Linneaandreasson, följ mig! :*

Kommentarer
Postat av: Lennart Andreasson

Hej vännen!
Vilken kanonbild du tagit av dig själv. Den visar dig precis så som jag uppfattar dig. Var rädd om dig!
Pappa

Svar: Hehe, tack pappa! Tyckte också den var rätt fin! :)
neadenlillas.blogg.se

2012-11-11 @ 18:42:10
URL: http://lelleswede.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0