Lööördag! ♥

Sitter på mitt golv med dunkande högtalare brevid mig som släpper lös massa bra musik, håhå! Älskar dem! ♥
Ska göra mig i ordning och sånt, sedan ska jag och mamma dra ner till stan. :)) 
Fick massa presenter igår av både mamma & pappa och folk som skickat hem det till oss, hehe. Blev jätte glad för allting! :D 
Jag fick bl.a en t-shirt och en jätte mysig tröja + en jättefin berlock med ett "L" på till mitt halsband av mamma & pappa, sedan fick jag ett annat jätte fint halsband av några av mina släktingar i Stockholm! hoho :)
 
Jag fick också 2 saker som jag blev super glad för och det var till min kaaamera! :D En kameraväska och ett objektiv! hihihiohohohåhhåh!
 

Men nu ska jag fixa mig, ligger ut bilder på allt senare, pusshaaaaaay! ♥
Det är mitt val och mitt liv, jag bestämmer vad jag vill göra. Jag var inte sur på dig, bara mig själv. Förlåt att det gick ut på dig. hihi ♥
 
Uppdaterar senare idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0