ledsen tjej.

Varför är jag alltid så sent ute? 
Satt lite vid datorn och hamnade efter ett tag på Tradera. Jag såg att där fanns biljetter till One Direction-konserten, jag fortsatte leta runt lite och hittade 4 st biljetter till One Direction.. Jag mejlade mamma med en bild och fråga om vi kunde lägga bud, hon bad min snacka med pappa och pappa sa såklart att jag var galen för det var för dyrt.. 
Asså bajs! Jag vill också gå på konsert och se Justin Bieber eller One Direction, hade varit såå j*vla kul! Men nejnej.. Jag är alltid ute försent och börjar titta på biljetter till konserten när det är utsålt, alltså att man måste leta på Tradera, men där är det så jävla dyrt.. 
 
årh.. Ledsen tjej.. :(
 

Kommentarer
Postat av: Ellie

Köp gärna inte biljetter i andrahand (tradera, blocket osv) vanligt att folk förfalskar biljetter, inte skickar biljetterna ens och sådant. Håll dig uppdaterad på ticnet, eventim och liknande! :)

Svar: Ja, jag har bestämt mig för att jag ska göra det, lilla ellie! :))) Mycket billigare på vanliga biljettsidor! :D <3
neadenlillas.blogg.se

2012-11-22 @ 15:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0