Köttbullar köttbullar köttbullar! :)))))))

Sitter här hemma i lägenheten och gör inte så mycket, är inne på Facebook, lyssnar på musik och redigerade precis lite bilder. Planerna för ikväll är inte så många men jag har bestämt iallafall att jag ska ut och gå. Jag tror jag ska gå ner till stan och tillbaka, bara för att liksom. ^^
 
Hanna och Adam har dragit iväg till bio nu och ska se Twilight, I hope they having a good time! ;) hahah (internt) 
 
Aja, Hanna och jag lagade mat innan, idag var vi kreativa och gjorde egna köttbullar. De blev jätte goda faktiskt! 
till det gjorde vi pasta och hade paprika till, mums! ♥
 

Nu ska jag fixa lite med Ellies blogg (www.rosapyjamas.blogg.se), sen drar jag ut! Ha det, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0