Jul - Lucia!

Igår så tackade jag "ja" till att vara lucia i årets luciatåg, fast bara i den lilla byn jag växt upp i, hehe. Men det ska bli kul, där är ju en tradition som jag har gjort typ varje år, sedan jag var liten. Men jag är samtidigt smått rädd och nervös över att jag t.ex kommer trilla, göra så att något kommer börja brinna eller något annat.. :/ 
Är det någon av er som varit Lucia förr? Och om ja var det läskigt?
 

Skriv en kommentar till mig och berätta! Jag vill veta! :) 
 
Bild från Weheartit.com ^^

Kommentarer
Postat av: Laila Berglund

Vad kul! Det kommer att gå jättebra!

Svar: hehe ja! Jag hoppas det iallafall! ^^
neadenlillas.blogg.se

2012-11-07 @ 15:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0