Ingen sovmorgon, då skapar jag en sovmorgon! ;)

Ja som sagt, får jag inte sovmorgon, då skapar jag en sovmorgon! haha nej, men försov mig imorse, eftersom att jag missade mitt alarm imorse eller orkade inte gå upp, tror jag. Så jag somnade om och vaknade sedan 07.20  av att pappa ringde och skulle se så jag var vaken, höhö ^^ 
Fast det här var bara andra gången det händer, så jag är duktig! Men det var skönt och sova lite längre också, hehe! 
 
Just nu sitter jag på foto-lektion, utan lärare. Ingenting händer, vi ska typ hitta inspiration till julbilder som vi ska fota och kanske sälja. Kul, men svårt! :/ Har ni några idéer och har lust att dela med er av dem, så släng in en kommentar! :) 
 
Igår efter skolan hade jag typ inget att göra så jag började städa hela lägeneheten typ, vek tvätt, dammsugade, städa på toaletten och massa sånt. Det var skönt att få det lite mer städat och renare än vanligt, höhö.
Hade ju också träning igår. Jag trodde seriöst att vår tränare försökte döda oss, haha okej, nej nu överdriver jag ;) 
Nej, men hon visste att alla hade träningsvärk och ont, men ändå så träna vi helt mycket på styrka i benen, haha.. Var ganska jobbigt! Men skönt efteråt! (: håhå
 
Ikväll tror jag inte att det händer så mycket, typ ta det lugnt, kanske se en film. Det är så skönt för vi har typ inga direkt läxor än, vilke är niiiice! ^^
 
 
Nu ska jag sluta skriva om ointressanta/intressanta (beronde på vad ni tycker) saker, hehe. 
Ha en bra dag, puss! :* 
 
Vi gjorde varm choklad igår, det här är från min Instagram, följ mig! @Linneaandreasson
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0