Hemma från träningen!

Hemma nu efter en hård början på badmintonträningar, styrka fokuserad vi på idag! haha ^^
Tror vi gjorde närmare 80 st armhävningar, upphopp, situps + sprang ganska mycket och så spelade vi badminton såklart! (: 
 
Har duschat, bytat om till pyjamas och nu landat i soffan med kvällssnacks framför Hannas simpsons (som jag hatar & tycker är skit tråkigt.. -.-), men som tur har jag min dator, höhö! :)
 
 
Imorgon är det tisdag, vilket betyder att jag skulle slutat tidigt.. Nej, för jag ska till mattestuga och plugga där. Aja, det är bra ändå, så får jag hjälp och sånt, hatar matte! (: 
 
 
Men nu ska jag dra, ha en bra kväll! Puss på er! :* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0