Happiness!

Det är verkligen någon där uppe eller någonstans som ger mig lycka idag, eller igårkväll och idag! :))

Det börja med att vi sluta 11.07 och jag skulle ta bussen 11.11 och hinna hem och hämta packningen. Jag som har sån beslutångest, kunde inte där hemma bestämma om jag skulle ha min väska med hjul eller sport bagen, vilket gjorde att jag missade bussen. Jag bestämde mig iallafall sedan för att ta väskan med hjul, bestämde också att jag skulle pröva att gå till stationen och se om jag hinner..
Av att pröva det, gjorde mig väldigt stressad och när jag blir stressad då mår jag inte så speciellt bra.. Jag blir väldigt stirrig och irreterad.. :/
Men iallafall.. Jag klara det! Jag hann med tåget, men bara för att tåget var några minuter sen, hehe (a)

Sedan när jag satt på tåget påväg till Svedala, då höll tåget på kära sakta, stannade typ 3 gånger och vi kom sent till Svedala också. Vi kom dit 12.13 när min bussen mot Trelleborg gick 12.15, men pga den snälla där uppe så var bussen och försenad.. Fast det är den typ alltid.. :/ men jag hann bussen också! :))

Nu när jag kommer till Trelleborg, så ska jag först gå och lämna min packning någonstans, så jag slipper dra runt på den. Sedan ska jag äta lunch, har inte ätit det än och min mage kurrar, buhu :(
Jag hade iallafall tänkt äta Sushi, mumsmums! <3

Sedan blir det väl lite julklappsletande i stan. :))

Hoppas ni har en bra fredag, precis som jag! :)) ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0