friday, that day everybody wants! ♥

Okej, kvällen blev inte direkt som planerad. 
Var och handlade lite ikväll, såg en film, lagade mat och åt själv.. Ingen Ellie eller Mattias syntes till förrän typ vid halv 8-tiden typ, håhå. När de väl efter 1 timmes väntan kom hit, så satt vi bara och snackade och sånt, typ. Mysigt & trevligt! ♥
Sedan drog vi neråt mot stan för att lämna av Ellie vid bussen och jag skulle ner till Stationen och möta Hanna, nu sitter vi här hemma. Hanna pluggar och jag sitter här och skriver detta blogginlägg och snackar på skype. Hehe. 
Jag ska snart gå och lägga mig, så jag är pigg till morgondagen, haha! DET ÄR FREDAG IMORGON! ♥
 
Och eftersom det är fredag imorgon, så tänkte jag bjuda på lite fredagsmusik-tips nu! ♥
 
 
 
 
 
Och den underbara låten som jag måste lyssna på varje fredag, minste en gång! 
 
Puss på er! ♥ Godnatt & Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0