Freeedag! ♥

Sitter just nu i klassrummet ska börja skriva på en text på engelska om något problem jag har, haha. Vet dock inte riktigt vad jag ska skriva om.. 
 
Idag är det fredag och det är jätte härligt! :D 
Ska sluta 11.15 idag också, så har bara en lektion och så kommer det var för mig och min klass en tid framåt, asnice! ;) När jag har slutat idag ska jag hem och städa lägenheten, sedan vänta på att Hanna ska komma hem, sen ska vi dra hemåt. Fast jag ska till Ellie och hem ikväll istället. Ska bli trevligt ikväll, ska vara hos Ellie och äta med tacos med hon och hennes kompisar. Vi får se vad vi mer gör! :))
 
Hoppas ni har en bra fredag, nu ska jag arbeta. Puss :*
 
Fredags-musik! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0