Freeedag! ♥

Sitter just nu på en engelsk-lektion och lyssnar på musik och försöker arbeta. Men något stör mig, är typ nervös för någonting, men vet inte vad.. :/ 
Så skönt jag slutar 11.15 idag, asnice! Speciellt också att det är fredag, sen ska jag hem ikväll också. Fast innan jag åker hem så ska jag på biiiiio och se "Twilight Part 2", med min syster! Ska bli kul & mysigt! ♥ håhå
 
Vad ska ni göra i helgen?
Jag ska typ bli firad på lördag av mina föräldrar och sen vet jag inte vad som händer, sedan på söndag ska hela familjen och min moster & mobror träffas på saltsjöbadens spa & hotell i Ystad och äta frukost, mumsmums! ♥ höhö.
 
Men nu ska jag försöka jobba! =)
 
Igår fick jag 2 par tröjor & 2 par mysstrumpor av Hanna,
Sedan fick jag en jätte fin tröja av Ellie,
Och en påse bilar av Mattias, och massa kärlek från Markus, Hanna, Ellie och Adam alla andra, haha. 
Lyckad dag igår iallafall! ♥ Tack till alla som sa grattis! 
 
(Gammalt inlägg som inte blivit publicerat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0